Strony

środa, 12 lipca 2017

Nowe okazy w kolekcji - szkoło hej cz.II

Wakacje się rozkręcają, a u mnie dopiero znalazła się chwila na publikację części drugiej okazów szkolnych. Na początek podejście do tematu bardziej od strony emocjonalnej. Wszystkie kartki znalezione w kwadracie ulic Kosmonautów, Sulisławicka, Tetmajera - w pobliżu mieszczą sięliczne szkoły i placówki oświatowe. 

Znalezione:  nie pamiętam, ul. Kosmonautów, Lublin

Wnioski: ten dramatyczny w swej wymowie list znalazłam w pobliżu ośrodka szkolno -wychowawczego. I jego ton oraz przytoczone fakty wskazują, że autorka najprawdopodobniej była kiedyś podopieczną tej instytucji i próbuje rozliczyć się z przeszłością. List został wyrzucony, nie wiadomo czy przez adresatkę (co jest przykre) czy przez autorkę (to mniej boli). W każdy razie znajdowanie takich listów na ulicy skutecznie powstrzymuje mnie osobiście od załatwiania spraw bardzo osobistych listownie...

kosmonautow_list_1

kosmonautow_list_2

 

 

 

Znalezione: 28 czerwca, ul. Sulisławicka, Lublin

Wnioski: w tym miejscu leżało bardzo dużo kartek wydartych z zeszytu, z notatkami z różnych przedmiotów. Wzięłam tylko jedną. Data znalezienia bliska dnia zakończenia roku szkolnego. Sytuacja kojarzy mi się z "rytualnym" niszczeniem książek i zeszytów na początek wakacji - celem odreagowania całorocznych traum. Sama tak robiłam nie raz....

szkola_wczoraA kiedy w szkole się nudzimy to...

Znalezione:  nie pamiętam, ul. Kosmonautów, Lublin

Wnioski: brak

kolko_i_krzyzyk

 

 

 

 

 

I na koniec klasyka tematyki szkolnej czyli ściąga (z chemii).

Znalezione:  nie pamiętam, ul. Kosmonautów, Lublin

Wnioski: brak

nn_kosmonautw_sciaga

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz