Strony

środa, 20 grudnia 2017

Nowe okazy w kolekcji - podarowane cz. I

Jakiś czas temu zapowiedziałam rodzinie, żeby nie zbierali okazów dla mnie. Bo to zaburza moją idee i chronologię kolekcji (np. żeby pisać kiedy i gdzie daną karteczkę znalazłam). Poza tym czasami brakuje mi czasu żeby publikować i opisywać to co sama znajdę. No chyba że to będzie coś wyjątkowego - zastrzegłam. I oto mam już plon... zapiski którym nie mogłam się oprzeć. W części pierwszej listy zakupów.

Znalezione przez: córkę, Lublin

Wnioski: Stokrotka to sieć handlowa, supermarkety rodem z Lublina, zapewne była promocja na cukier ...

cukier_w_stokrotce

Znalezione: przez córkę, Lublin

Wnioski: przyrząd kuchenny ... A poniżej chyba próba naszkicowania go? Na odwrocie jeszcze bardziej tajemniczo.

przyrzad_kuchennyrolca

Znalezione przez: córkę, Lublin

Wnioski: chodzi o pokrowiec na wędkę

pokrowic_spinnig

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz