Strony

wtorek, 16 lipca 2019

Nowe okazy w kolekcji - krakowskie rysunki

Znalezione:  20 czerwca  2019, ul. Grottgera, Kraków

Wnioski: brak



O muzeum, w którym natrafiłam na te dwa rysunki mogłabym pisać bardzo dużo. Kto tylko będzie miał okazję serdecznie polecam odwiedzenie. To moje ulubione miejsce w Krakowie. Zawsze piękne ciekawe wystawy b. nowocześniej zaaranżowane a jednocześnie z odniesieniem do tradycji (czyli b. japońsko), wiele wydarzeń także dla dzieci. W tym cztery razy w roku (raz w każdym sezonie) możliwość uczestniczenia w ceremonii parzenia herbaty. Malownicze położenie przy wałach wiślanych z widokiem na Wawel. Do tego restauracja z niesamowicie dobrym jedzeniem - prostym, świeżym, a przy tym w bardzo przystępnych cenach (ważna uwaga - możliwość zamówienia posiłku do max 17.00). Gdybym mieszkała w Krakowie byłabym tam codziennie ;). Więcej tu.

Znalezione:  21 czerwca  2019, Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, Kraków

Wnioski: rysunki dzieci odwiedzających wystawę poświęconą ilustracjom i  japońskiej książce dla dzieci. Oprawione w ramki!. Wybrałam dwa które najbardziej przykuły moją uwagę. 






Znalezione:  21 czerwca  2019, nie pamiętam, Kraków

Wnioski: dopiski na plakacie informującym o imprezie propagującej tzw wartości rodzinne. Na parasolu jest napisane "LGBT to rodzina". Mnie podoba się ten dolny dopisek. Czy tak jest naprawdę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz