Strony

poniedziałek, 16 lipca 2012

Ale o co w ogóle chodzi?

Na tym blogu zamieszczam różne kartki znalezione na ulicy (dosłownie). Najczęściej to są listy zakupów jakieś notatki, grafiki pracy. Czasami listy, podania. Jedyny warunek - kartka musiała leżeć na ulicy.
Zbieram je już od dawna. Kiedyś gdzieś przeczytałam o ludziach, którzy mają takie hobby, co wydało mi się dziwne ale i intrygujące.


Potem znalazłam swój pierwszy okaz w kolekcji list miłosny od Andzi dla Pawła i się zaczęło zbieranie. Początkowo znalezione kartki wkładałam do teczki. Potem zaczęłam je oprawiać w antyramy, pogrupowane tematycznie  i wieszać na ścianie w przedpokoju, W końcu zabrało miejsca :) I tak dotarłam do pomysłu przechowywania kolekcji w Internecie - na blogu. Na razie będą to przeedytowane w programie graficznym skany. Stracą więc swoje ewentualne walory kolorystyczne. Docelowo zastanowię się nad zdjęciami, tylko to wymaga więcej przygotowań i obróbki.

Cały list wygląda tak:




Treść listu na skanie nie jest dobrze widoczna, a ponieważ jest to jeden z klejnotów mojej kolekcji :) i jest w nim wiele ciekawych zwrotów poniżej przepisuję cały list. pisownie oczywiście oryginalna.  Słodki - prawda?  

"Hej Paweł! Nie będę się rozpisywała bo nie mam o czym ale mniejsza z tym!! Muszę ci coś wyjaśnić! ty mi się tylko podobałeś, więc bądź o to spokojny że nie chcę z tobą chodzić! Miałam szanse lecz ją zmarnowałam! Dobrze o tym wiem!! (znaczek którego nie umiem odcyfrować - chyba smutna buzia) Powiec Kasi żeby była spokojna o to bo jak ja bym chciała z tobą być to bym podeszła i się zapytała czy byś mi dał drugą szanse. A jak widać nigdy nie podeszłam i nie zapytałam!!! Oki o to się nie martw!! To co było jusz nie wróci Ja o tym wiem ! Jeżeli przeczytasz ten list zrozumiesz!!! A jak nie to mówi się trudno ! Podrzyj ten list albo spal mi to lotto! Pisząc go daje ci go na własność !!! Sorry za wszystko (zamazane) Dziękuję za wszystko Nie musisz odp!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz