Strony

niedziela, 29 listopada 2015

"Stare" okazy w kolekcji - uczucia i seks

Po przejściu na nową wersję blox odkryłam kilkanaście nieopublikowanych postów zapisanych jako robocze. W przypadku większej ilości znalezionych karteczek często zapisuję wpisy od razu a publikuję po jednym sukcesywnie. Te pozostawione musiałam przeoczyć. Teraz do nich wrócę. Dziś pierwszy, sprzed ponad 3 lat!

Poniżej wpis oraz kursywą komentarz jaki wtedy do niego napisałam (kursywą). Uwaga - pierwszy okaz zawiera treści tylko dla dorosłych czytelników! Z tego co pamiętam, takie listy znalazłam dwa w pobliżu w odstępie dnia czy dwu. Teraz jednak sama nie umiałam odnaleźć drugiego opublikowanego wśród starych postów.

Oto najlepsze  jak do tej pory moje znaleziska list z seksualnymi wyjaśnieniami starszego pana i miłosny wiersz. Znalezione w odstępie kilkunastu godzin i kilkuset metrów! W takim zestawieniu potwierdza się teza że kobietom zależy na uczuciach i bliskości a mężczyźni myślą tylko o jednym...

Znalezione: 
24 października 2012, Lublin, ul. Unii Lubelskiej (w rowie)
Wnioski: Seksualny życiorys z pieprznymi kawałkami. Treść chyba nie wymaga komentarzy. Nadawca jest ujawniony, ale adresatka? Czy to też może list z anonsu matrymonialnego (raczej erotycznego)? Czy list został wysłany? 

 

Znalezione: 27 października 2012, ul. Wierzbowa, Lublin
Wnioski: tu też pojawia się pytanie czy adresat wyznania otrzymał.


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz