Strony

czwartek, 24 grudnia 2015

Nowy okaz w kolekcji - lista zakupów przedświątecznych

Nie da się ukryć - moja córka wciągnęła się w zbieractwo;). A ja nie nadążam z publikacją nowości. Dziś od niej okaz na jaki czekałam żeby móc opublikować wpis tematycznie bożonarodzeniowy. Choć daleko mu do tego, wielkanocnego.

WESOŁYCH ŚWIĄT życzę wszystkim Czytelnikom i Sympatykom.

Znalezione: przez córkę, Lublin

Wnioski: świąteczne akcenty to oczywiście masa korówkowa, mak, pierniczki, miód, ser na sernik. Tytuł i rysuneczki nadają liście osobisty rys, a mnie jak zawsze rozczulają "dedykacje", tu "Taty serki". Ciekawy zapis masa krówkowa itd czyli pewnie składniki do jakiegoś ciasta, które autorka dobrze zna i pamięta - listę zrobiła sama dla siebie. Typuję kobietę w średnim wieku (skoro kupuje serki tacie to pewnie się nim opiekuje), i dość tradycyjną  gospodynię (np. kupuje mak a nie gotową masę).

 


oraz w podobnej tematyce jaki udało się wreszcie i mi "upolować".

Znalezione: 21 grudnia 2015, ul. Diamentowa, Lublin

Wnioski: znowu mamy mak, czyli polskie gospodynie są tradycjonalistkami i nie idą na łatwiznę. Reszta też tradycyjna: śledzie, rodzynki, ser. A po świętach wiadomo, przyda się płyn do toalety. I herbata z błędem ortograficznym.

diament_211

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz