Strony

wtorek, 9 marca 2021

Geocaching - ciekawy magnetyk raz jeszcze

 Znalezione: Earls Barton, Anglia, Wielka Brytania

Historia: magnetyk był częścią skrytki wieloetapowej. Na czym takie skrytki polegają więcej tutaj.
Ta akurat była bardzo łatwa przynajmniej dla mnie - proste wyliczenie współrzędnych, udało się bez błędów. Natomiast pojemnik magnetyczny to pudełko na klucz. Z wbudowanymi oryginalnie silnymi magnesami. W Polsce z takim urządzeniami się nie spotkałam i na razie nie udało mi się wyszukać w żadnym sklepie. Gdyby udało mi się coś takiego znaleźć bardzo chętnie bym korzystała. 




 


4 komentarze:

  1. Czy można się jakoś z Panią skontaktować? Np. adres mailowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim podejmę decyzję chciałbym wiedzieć kto prosi i z jakiego powodu, w jakim celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W superowym celu :D Prowadzę audycję "Czułe i zamaszyste pióra" w Radiu Klang. Następną audycję zamierzam poświęcić listom zakupów znalezionym na ulicy (sama je zbieram) - poodkrywać historie kryjące się za poszczególnymi listami zakupów i pokomentować pewne ciekawostki dające się z nich wyczytać (dużo ciekawych rzeczy znajduje się w tej kwestii na Pani blogu). Chętnie przeprowadziłabym z Panią wywiad! http://radioklang.pl/czule-i-zamaszyste-piora/

      Usuń
  3. dopiero wróciłam do domu po dłuzszej nieobecności. Na pewno się odezwę , muszę sie trochę "ogarnąc"
    pozdr

    OdpowiedzUsuń