Strony

czwartek, 31 stycznia 2013

Nowe okazy w kolekcji - różne różności

Oto plony z mojego przedłużonego weekendu:

Dwa okazy z cyklu druki. Które też zbieram i mam sporo. Warunek włączenia do kolekcji jest taki, że muszą być wypełnione choć minimalnie ręcznie oraz oczywiście być znalezione na ziemi.

Znalezione: 26 stycznia 2013, ul Krańcowa ,  Lublin

Wnioski: brak

Znalezione: 27 stycznia 2013, ul Dr Męczenników Majdanka ,  Lublin

Wnioski: dużo by można o tych co jeżdżą autobusem na gapę i wezwanie do zapłaty wyrzucają od razu na przystanku.. Ale po co?

Tu okaz z cyklu ręką dziecka, wyjątkowy i tak mnie zafrapował że odstąpiłam od zasady tylko z ziemi i zabrałam tą kartkę ze stolika w kąciku dziecięcym w aptece. Z jednej strony jest tekst z drugiej kolorowy rysunek. 




Znalezione:  27 stycznia 2013, ul. Krańcowa , Lublin

Wnioski: Wydaje mi się, że dziecko pisząc sobie taki tekst próbowało oswoić fakt pobytu kogoś (pewnie mamy) w szpitalu. No bo raczej nie jest to ćwiczenie z gramatyki. Ale sama wymowa dla mnie w jakiś sposób zabawna.

Kolejny to szybka notka ku pamięci:

Znalezione:  28 stycznia 2013, ul. Krańcowa , Lublin

Wnioski: brak

I na koniec spis, również dwustronny:

Znalezione:  28 stycznia 2013, ul. Nałkowskich  , Lublin

Wnioski: To nie spis lektur to lista książek do sprzedania/oddania. Resztę można wyczytać z listy bo spis b. ciekawy i rozstrzelony tematycznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz