Strony

wtorek, 5 lutego 2019

Nowy okaz w kolekcji - po polsku w UK

Na początek ogłoszenie. Ponieważ moje zbiory powiększają się z prędkością światła i mam wielkie zaległości w publikacji, postanowiłam spróbować publikować codziennie w dni robocze jeden wpis. Mając świadomość i własne doświadczenie, że śledzenie blogów odbywa się właśnie w dni robocze w godzinach 8 -17. BTW ciekawe czemu? :) Zapraszam więc do lektury i komentowania poprzez disquis o ile to możliwe (komentarze na blox są niepraktyczne i doprowadzają do ...)

Dziś pierwszy okaz znaleziony przeze mnie po przyjeździe do Wielkiej Brytanii. Dosłownie 5 kroków od miejsca w którym mieszkam. Ten i kolejne przez najbliższy czas będą reprodukowane ze zdjęć nie ze skanera (brak dostępu). Być może pozostanę przy tej metodzie na stałe. Mam lepszy aparat w telefonie niż 7 (!) lat temu kiedy zaczynałam prowadzić bloga.

Znalezione: 31 stycznia 2019, Bath Road, Slough, UK
Wnioski: Polak wszędzie pozostaje Polakiem, cebula, śmietana i kiełbasa - must have ... Takie biedna zakupy chyba nie z braku pieniędzy tylko z oszczędności - kolejnej cechy Polaków na saksach. I oczywiście robione w polskim sklepie. 


31.01_bath_road1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz