Strony

niedziela, 28 kwietnia 2019

Nowe okaz w kolekcji - na nietypowych powierzchniach oraz geocaching - kesz w śrubie

Dziś bardzo nietypowe materiały na którym wykonano notatki.
i na koniec rycie w desce na przystanku autobusowym. Trochę bardziej typowe miejsce bo wiadomo dziatwa się nudzi jak czeka na busa.. 



Znalezione: 10 marca 2019, przystanek autobusowy, Chazey Heath

Wnioski: Patryk to z całą pewnością polskie imię...




 Przy okazji - golf jest tutaj jedną z licznych "obsesji". Przez kilka tygodni przebywałam na typowej angielskiej wsi i w pobliżu było pełno pól golfowych. Niektóre olbrzymie. Grają głównie mężczyźni i z tego co zauważyłam to przeważnie emeryci, choć w weekendy trafiają się i młodsi. A w otoczeniu każdego pola leżą setki piłeczek.

Znalezione: 16 marca 2019, Mapledurham Golf Course, Chazey Heath

Wnioski: na tych dwu akurat piłeczkach zostały zrobione jakieś znaki, być może inicjały właściciela na jednej z nich? 



Caversham to urocze typowo angielskie miasteczko w pobliżu wsi w której przebywałam.Jest tam piękny ogród nad brzegiem Tamizy, którego początki sięgają XVIII wieku.

Znalezione: 23 marca 2019, Caversham Court Park, Caversham

Wnioski: w toalecie jakiś napisy wydrapany na lustrze. Zupełnie nie mogłam odcyfrować no i na zdjęciu też niewiele widać.




i kolejny napis tym razem wyryty w korze. Na ten i kolejny okaz natrafiłam przy okazji poszukiwań skrytki geocachingu (więcej tu, tu i tu). Ta zabawa niesamowicie mnie wciągnęła a do tego jest bardzo ekscytująca. Chwilami się zastanawiam czy nie powinnam bloga przebranżowić i poświecić się tylko opisywaniu poszukiwań skrytek ;).
  
Znalezione: 24 marca 2019, na łące w pobliżu Chazey Heath

Wnioski: na pewno jest wyryte "hill" i to prawda, to było na pięknym wzgórzu. Wyrazu powyżej nie odcyfrowałam. 


Ostatni okaz znaleziony przy okazji "polowania" na skrytki geocache a przy okazji zwiedzania okolicy. W tym miejscu dopełniłam swojego "turystycznego" planu czyli widziałam z bliska arystokratyczną siedzibę. Aktualnie w czasie remontu, więc nie udostępnioną do zwiedzania, ale i tak było warto.

Znalezione: 27 marca 2019, na łące w pobliżu Mapledurham House, Mapledurham
Wnioski: to chyba kolczyk identyfikacyjny zakładany przez UE zwierzętom hodowlanym. BTW ciekawe czy po brexicie będą je zdejmować swoim owcom i krowom?


W tym samym miejscu znalazłam najciekawszą chyba do tej pory skrytkę geocache, a że pasuje do tematu "nietypowe" więc też tu publikuję.

Znalezione: 27 marca 2019, na łące w pobliżu Mapledurham House, Mapledurham

Wnioski: śruba wydrążona w gwincie, w środku umieszczony maleńki rulonik logbooka, do tego doklejony magnes i całość przyczepiona do metalowego okucia bramki. Wielka radość jak się coś takiego namierzy i wypatrzy. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz