Strony

poniedziałek, 14 marca 2016

Nowe okazy w kolekcji - różne zakupy jeszcze raz

 Dziś na początek 2 komunikaty:

1. Udało mi się włączyć na blogu komentarze Disquis, wiec teraz komentowanie powinno być łatwiejsze a mnie będzie  też łatwiej odpowiadać.

2. Ostatnio ilość znalezionych nowych okazów przerasta moje "możliwości przerobowe" (skanowanie, obróbka, pisanie postów
i publikacja), Staram się nie popadać w zaległości, a w zanadrzu mam kilka prawdziwych perełek. Taka obfitość wynika z tego, że ostatnio bardzo dużo poruszam się po mieście i z racji pogody jeszcze póki co na piechotę. Wkrótce przesiądę  się na rower i wtedy w razie zastoju będę sięgać do teraz zgromadzonych "zapasów" karteczek. Zapraszam do lektury.

Znalezione: 4 marca 2016, ul. Lotnicza, Lublin

Wnioski: brak

lotnicza_04.03_2_zakupy

Znalezione: 8 marca 2016, ul. Zamojska, Lublin

Wnioski: brak

 zamojska_8.3_zakupy1

Znalezione: 8 marca 2016, ul. Bukowa, Lublin

Wnioski: tu mamy listę zakupów łasuszka-sybaryty i to o bardzo sprecyzowanych preferencjach smakowych. Za wyjątkiem batonów i które mogą być jakieś:) i picia. Listę zapisano na starannie przyciętej kartce z faktury za prąd (na odwrocie oczywiście). Ktoś recyklinguje używany papier co budzi moją tym większą sympatię do autora spisu.

bukwa_8.3_zakupy1

Znalezione: 10 marca 2016, ul. Droga Męczenników Majdanka, Lublin

Wnioski: a tu wielbiciel napoi wszelkich z problemami z zasypianiem. Czytelnik Gazety Polskiej (codziennie!:). Ponieważ na blogu raczej unikam tematyki bieżącej nie napiszę z jaką opcją mi się autor spisu kojarzy.

 

droga_10_napoje1

 

 

Znalezione: 11 marca 2016, ul.Topolowa, Lublin

Wnioski: długa lista zawiera w 99% produkty spożywcze. Mniej (migdały, bazylia)  lub bardziej (serki, makaron, banany) popularne. I znienacka w środku pojawia się szampon dla dzieci. A cały spis robi na mnie wrażenie takiego "bezpłciowego". Bez marek, określenia ilości czy innych wskazówek. Tak czy inaczej, biorąc pod uwagę szampon, musi być dziełem młodej mamy.

topolwa_11_dluga_lista1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz