Strony

niedziela, 6 września 2020

Geocaching - maskowanie murarskie

Znalezione: Kraków

Historia: kesz prowadzący do bardzo ciekawego obiektu sakralnego w Krakowie, a praktycznie nie znanego. Chodzi o tak zwane "latarnie umarłych" więcej tutaj.


Pojemnik został ukryty w pewnej odległości w wykuszu ceglanego muru jako leżąca cegła. Po wydobyciu okazało się, że jest przymocowany cementem do kawałka wyszczerbionej cegły. 

Trochę mi to przypomniało mojego "ceglanego" kesza, choć ja użyłam całkiem innej metody  

Podjęcie poniższego kesza nie było łatwe, wymagało wspinania się (po znalezionej obok cegle), sięganiu na wykusz a wszystko na dość ruchliwej ulicy. Udało mi się odczekać moment kiedy nikt nie przechodził i nie przejeżdżał i bezpiecznie podjąć i odłożyć pojemnik.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz