Strony

piątek, 22 października 2021

Geocaching - jakie są moje kesze - seria o uprawach rolnych - cd

 O idei serii, założeniach i pierwszym keszu pisałam tutaj. Dziś prezentacja wszystkich skrytek z serii. Udało mi się je tak umieścić, że powstała trasa do geo spaceru w pięknych okolicznościach przyrody (pola, lasy, zagajniki). 

Uprawy do jakich prowadzą skrytki to: świdośliwa, kozłek lekarski (waleriana), borówka amerykańska i winnica. I to wszystko w obrębie jednej małej wsi.

Założone: gmina Kamionka, woj. lubelskie

Historia: plastikowy pojemnik ukryty w miękkiej ziemi pod uschłym drzewkiem, zamaskowany kawałkiem identycznym  drewna. A środku ozdobny słoiczek. Nawet upcyklingowa strunówka nawiązuje do tematu kesza - plantacja borówek. 






Założone: gmina Kamionka, woj. lubelskie

Historia: kolejne drzewo, wiaderko i ozdobiony słoiczek. Tym razem maskowanie kawałkami kory brzozowej adekwatnie do otoczenia. 






Założone: gmina Kamionka, woj. lubelskie

Historia: tym razem na hosta wybrałam starą rozłożystą sosnę. Wiaderko z pudełkiem - słoiczkiem zamaskowałam fragmentem klosza (chyba) lampki. Nota bene znalezionej w lesie - czyli znowu upcykling. Pomalowałam go delikatnie złotą farbą i nazwałam "dziwnym grzybkiem". 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz