Strony

piątek, 8 października 2021

Nowe okazy w kolekcji - tajemnica ryboczłeka


Znalezione: przez wnuka, Instagram i Kraków

Wnioski: jakiś czas temu opublikowałam znaleziony w Krakowie rysunek ryby z nogami. Od mieszkającej tam rodziny wiem, że występują one tam w różnych miejscach i wariantach. Próbowałam wyszukać jakieś informacje w Internecie, ale bez powodzenia.  I wreszcie udało się namierzyć autora na Instagramie. Autor występuje pod nickiem Ryboczłek. I oprócz tego że wykonuje takie graffiti to z tym samym motywem robi też tatuaże. Po przejrzeniu wielu postów jestem bardzo zafascynowana zarówno stroną graficzną jak i przekazem tych dzieł. Aż tak, że ja zagorzały przeciwnik tatuaży zapragnęłam taki mieć...Jestem spod znaku Ryby więc wystąpiłaby pewna koincydencja. 

Publikuję kilka obrazków, po resztę odsyłam do źródła - do sieci i na ulice Krakowa. 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz