Strony

środa, 6 października 2021

Nowe okazy w kolekcji - palenie, pierdzenie, bunt i niebezpieczne zabawy

 A tak mi się jakoś złożyły różne jakby alternatywne napisy na murach i innych obiektach. 

Znalezione: 22 sierpnia 2021, ul. Jezuicka, Stare Miasto, Lublin

Wnioski: smutne ale niestety prawdziwe.

Znalezione: 3 września 2021, Rondo Sportowców, Lublin

Wnioski: czas mija a młodzież się buntuje jak zawsze. Przynajmniej tak pisze. 


 Znalezione: przez córkę, Londyn

Wnioski: no wiadomo - joga rozluźnia 😅


 
 Znalezione: przez córkę, Londyn

Wnioski: jak mi to córka wysłała to napisała: "Nie chcę wiedzieć jak tam weszli". A ja bym chciała. kiedyś w podobnym i nieprawdopodobnym miejscu (podpora nieistniejącego mostu na środku rzeki) widziałam młodych ludzi grillujących i ten widok wprawił mnie w dobry humor i do dziś mi stoi przed oczami...A tu co mamy> Tagi o których już pisałam tutaj i tutaj.
 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz