Strony

środa, 11 listopada 2020

Geocaching - kesz metalowo - patriotyczny, kolejne spontaniczne spotkanie i mój jubileusz

Kolejny kesz kolegi z okolicy, który znalazłam w dniu, którego data nawiązuje do miejsca któremu skrytka jest poświęcona. Przy okazji moje 200 znalezienie wg statystyk. Ponieważ mam dwa zalogowane oficjalne eventy to w rzeczywistości do skrytek znalezionych jeszcze brakuje 2... Za to założonych mam 40 + 1, którym uczciłam podwójny jubileusz.


Znalezione: gmina Kamionka, woj. lubelskie

Historia: skrytka dedykowana jest pomnikowi upamiętniającemu rozstrzelanych mieszkańców którzy 11 listopada 1939 zorganizowali patriotyczną manifestację. Miałam ochotę sama tam pudełko umieścić, ale skoro pojawił się ktoś młody i chętny do pracy to w sumie wolę go szukać ;).

Przy okazji spotkanie z młodymi adeptami geocachingu. Dwu chłopców dziwnie kręcących sie po polu zauważyłam jadąc po kesza. Miałam takie podejrzenie, że może szukają tej skrytki pod jabłonią bo stali pod innym drzewem. Ale w końcu nikt nie ma wypisane że jest keszerm na twarzy (no chyba że biegnie przez wieś w nocy z zapaloną czołówką:).

Kiedy dojechałam pod pomnik spotkałam ich znowu i tym razem nie miałam już wątpliwości w jakim celu tam są. Chłopaki jeszcze nie zainstalowali aplikacji i próbowali namierzyć kesza tylko korzystając ze wskazówki, bez lokalizacji GPS. Więc moje przybycie z odpowiednim sprzętem nieco im pomogło 😁 i dla zachęcenia do zabawy pozwoliłam im odszukać i podjąć kesz. Inne spotkania z keszerami opisałam tutaj. Może i oni się wkręcą w szukanie i zakładanie skrzynek i wkrótce gmina Kamionka będzie najlepszym miejscem w Polsce a przynajmniej na Lubelszczyźnie na keszowanie? 

Sam kesz i sposób jego ukrycia bardzo pomysłowy, dużo pracy włożono w projekt i wykonanie.  Pojemnik typu plusz zmyśłnie przyczepiony łańcuszkiem do okrągłego kawałka metalu. Do niego z kolei chyba przyklejone magnesy. I taki korek umieszczony w środku rurki stanowiącej fragment ogrodzenia.





1 komentarz:

  1. Bylas w dobrym miejscu i czasie. Pomoglas chlopcom w zabawie a nie ja zepsulas jak to niestety robi wiekszasc keszerow pokaxujac gdzie jedt skrytka. Super!

    OdpowiedzUsuń