Strony

piątek, 20 lipca 2012

Zapiski - kategorie

Najczęściej można znaleźć ( a w zasadzie ludzie gubią/wyrzucają) listy zakupów.

Co ciekawe można one też mają swoje podgatunki:

  • listy spożywcze,
  • drogeryjno - chemiczne,
  • mieszane z zakupami codziennymi (spożywcze + chemia).
  • Osobna kategoria to zakupy w aptece. I mnie by nigdy do głowy nie przyszło że do apteki robi się osobną listę.
  • zakupy remontowo -budowlane
  • zakupy przed imprezami,

W drugiej kolejności są to zapiski związane z pracą:

  • wyliczenia dniówek
  • grafiki
  • rozliczenia

Kolejna kategoria to ogłoszenia, zakazy, nakazy (ona na początku mogły być gdzieś powieszone ale ja zawsze znajduję je na ziemi - to podstawowa zasada tworzenia kolekcji)

Pod szkołami i nie tylko często znajduję ściągi. Mam też kilka liścików (takich jakie podaje się w czasie lekcji). Np takie:

skan szkolny

OGLĄDAŁAŚ YOU CAN DANCE?

Druga strona tej samej kartki wygląda tak:

 w szkole - druga strona kartki

PIZZA

 

 

 

 Osobny rodzaj to ogłoszenia. Wiadomo że ogłoszenie wyjściowo gdzieś były powieszone. Ale ja znalazłam je już leżące na ziemi - tylko takei mogą znależć się w kolekcji.

Czasami na kartce jest tylko adres, telefon, nazwisko lub mail - taka szybka notatka dla pamięci.

skan notka

STAN WODOMIERZA NA WIERZBOWEJ

 

Są też kartki z tekstami dziwnymi, śmiesznymi lub tajemniczymi.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz