Strony

środa, 28 stycznia 2015

Z archiwum kolekcji - rysunki cz. III

Na zakończenie prezentacji zbiorów rysunkowych to co prawdopodobnie wyszło spod ręki dorosłych.

Często są to rysunki odruchowe, takie bazgroły z nudów np. w trakcie zebrań. Podobno z nich można określić charakter autora.

Rysunki są bardo proste



wypracowane



lub bardziej skomplikowane. Tutaj użyto rachunku sklepowego, dodatkowo na drugiej stronie notatki ku pamięci.

Rysunki mogą też pełnić funkcję użytkową. an tym najpewniej rozrysowano schemat trasy do gry miejskiej


Na koniec jeden z lepszych okazów mojej kolekcji. Bardzo duży, skomplikowany rysunek. Wg mnie stworzony wg jakiś psychologicznych poradników teorii schemat służący podjęciu jakichś decyzji lub rozważenia za i przeciw sytuacji. Na swój użytek nazwałam go drzewem życia. Niektóre opcje i pozycje bardzo mnie frapują

Ta część odnosi się chyba do ewentualnego zakupu/używania samochodu. Tu po stronie NIE najciekawsze jest nie pić:).

A tutaj rozpatrywane są opcje wyjazdu do Krakowa, Warszawy lub Londynu (rysunek znalazłam w Lublinie).

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz