Strony

poniedziałek, 23 lutego 2015

Nowe okazy w kolekcji - podarowane raz jeszcze

Już kilka razy otrzymałam jakąś znalezioną karteczkę "w prezencie". Do tej pory nie publikowałam ich poza jednym wyjątkiem. Ponieważ założeniem kolekcji jest zamieszczanie w jej tego co sama znalazłam. Ostatnio dostałam dwa takie okazy i uznałam, że trzeba docenić fakt, że ktoś pomyślał o mnie kiedy natrafił na coś takiego, przechował i oddał mi. Czyli uhonorować było nie było wiernych obserwatorów bloga. Rozpoczynam więc nową kategorię "Podarowane"

Znalezione: przez wnuka w sklepie z tanią odzieżą
Wnioski: brak

Znalezione: przez szwagra
Wnioski: ofiarodawcę lista zakupów zafascynowała z powodu zapisu słowa "czekolatki". A mnie sam fakt zakupów dość kosztownych i niezbyt popularnych w Polsce pralinek After Eight i zestawienie tego zakupu z pozostałymi, raczej prozaicznymi plus bukiet (warzyw czy kwiatów?:).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz