Strony

niedziela, 17 kwietnia 2016

Nowe okazy w kolekcji - znowu trochę liczb

Na początek znowu numerek z pralni. Mieszkam tuż obok, jak znajdę kolejny - nie włączam do kolekcji tylko wrzucam do kosza, gdzie przecież od razu powinien trafić. Mój najnowszy wniosek zbieracza - Polacy strasznie śmiecą. Ale gdyby nie to, moja kolekcja byłaby uboższa.  Mnie trudno wyobrazić sobie, że niepotrzebny papier, śmieć rzucam "pod siebie", a wielu tak robi np. tak pozbywamy się paragonów sklepowych, ulice są wprost nimi obsypane. Dlatego apeluję: chcesz włączyć swoja notatkę do mojej kolekcji odłóż ją gdzieś schludnie. Mnie będzie łatwiej zebrać a miasto będzie czystsze :)

Znalezione: 7 kwietnia 2016, ul. Romera, Lublin

Wnioski: brak

7.04_romera_pralnia1

 

 

 

 

Znalezione: 4 kwietnia 2016, ul. Karmelicka, Lublin

Wnioski: na tej małej uliczce w centrum miasta  (w sumie to taki bardziej pasaż, przejście, między dwoma większym ulicami, częściowo nawet nie wybrukowany) mieści się klinika stomatologiczna i na odwrocie kartki z pieczątką tej instytucji znajduje się ta notatka. Skrót tak czy tak pozostaje tajemniczy.

kamelicka_4.4_70_zl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znalezione: 7 kwietnia 2016, ul. Romera, Lublin

Wnioski: tu tylko numer telefonu i podpis sekretariat, zapisane ołówkiem więc słabo widoczne na skanie

7.04_romera_sekretariat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz