Strony

środa, 29 maja 2019

Nowe okazy w kolekcji geocaching - typowe pojemniki cz. I

Dziś prezentacja pojemników jakie pełnią formę keszów. Te typowe są to oryginalne zakupione w sklepach dla geocecherów albo wykorzystane przystosowane inne opakowania.  Bardzo ważna jest szczelność i dobre zamknięcie. Te kesze są chowane na zewnątrz i często w miejscach w sposób naturalny wilgotnych. W swoich postach pokazuję te które znalazłam sama albo ktoś z mojej rodziny. W rzeczywistości istnieją tęz inne i jak tylko na jakiś się natknę to go zaprezentuję. 


Znalezione: Lublin
Historia: taki pojemnik to micro cache, metalowy, z zakręcanym wieczkiem, bardzo solidny i profesjonalny.



Kolejny to imitacja kamyka z miejscem na kesz od spodu. Bardzo popularna w Wielkiej Brytanii i świetny kamuflaż w terenach poza miastem.

Znalezione: okolice Mapledurham, Anglia

Historia: moje pierwsze kamykowe odkrycie.


 





Znalezione: Windsor, Anglia

Historia: przy okazji wycieczki do Windsoru i Eton znalazłam taki kamyk w bardzo romantycznym miejscu nad Tamizą.



 



Znalezione: okolice Edynburga, Szkocja

Historia: nie znam szczegółów gdyż jest to znalezisko mojej córki. Bardzo sprytny kamuflaż. 
 


Jeśli chodzi o pojemniki przystosowane to używane są często pojemniki na żywność. Dla pewności szczelności te zamykane na klamry. 

Znalezione: okolice Edynburga, Szkocja

Historia: to również znaleziska córki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz