Strony

poniedziałek, 2 marca 2020

Nowe okazy w kolekcji - geocaching - na bagnie bez pomyślunku

(nie) Znalezione: Bog Lane Greenspace, okolice Wareham, Anglia, Wielka Brytania
Historia: bog dla nie zorientowanych to bagno. Kesz prowadzi mnie na niesamowicie piękne i dzikie rozlewisko. Jestem dobrze przygotowana, mam wysokie kalosze. Miejsce jest przepiękne, trochę brodzenia i błądzenia i w końcu trafiam w miejsce wskazane przez GPS. Wskazówka informuje że jest on umieszczony na wysokości około 10 stóp (3 metrów?). A miejsce wygląda tak: 


Woda głęboka może  na metr - to jak mam tam wejść? We wcześniejszych logach jest napisane o wspinaniu. Tylko to by było skrajnie niebezpieczne. Cały teren jest rozlewiskiem rzeki i trudno mi sobie wyobrazić że miejsce może być suche w krainie gdzie ciągle pada. 

Ale naprawdę mnie wkurzyło to że właściciel skrytki po otrzymanym wpisie o konieczności sprawdzenia skrytki wpisuję, ę wybrał się sprawdzić ale nie miął odpowiednich butów...  W takiej sytuacji powinien kesza czasowo wyłączyć i ogarnąć sytuację. 
Nie żałuję że tam poszłam bo to miejsce warte obejrzenia i przeżycia, ale nieodpowiedzialność geocecherów - właścicieli skrytek w takich sytuacjach jest nieprzyjemna. A ja kupiłam konto premium i chce znajdować kesze tak oznaczone. 
Na szczęście na tej samej wycieczce udało mi się namierzyć innego bardzo przyjemnego kesza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz