Strony

sobota, 7 listopada 2020

Nowe okazy w kolekcji - pandemiczne dokumenty

 Mój blog mocno przechylił się w stronę prezentowania geocachingu. Rok 2020 bardziej też sprzyja łażeniu po lasach i innych ostępach w poszukiwaniu keszy niż po ulicach szukając "upadłych" notatek czy napisów na murach. 

Ale oto okazy które zasługują na publikację w dniu ogłoszenia prawie całkowitego jesiennego lockdownu. Oj, czeka nas ciężka zima...

Znalezione: nie pamiętam, ul. Unicka, Lublin

Wnioski: to formularz klasyczny, sama taki wypełniałam chcąc skorzystać z porad lekarskich. Co ciekawe potem ani w rejestracji ani w gabinecie nikt nie prosił o okazanie. 


Znalezione: przez córkę, Kraków

Wnioski: a ta deklaracja całkowicie mnie zaskoczyła. Nie wiem czy wszędzie był taki wymóg? Ja w tym roku z żadnej publicznej imprezy kulturalnej nie skorzystałam. Co myślę, odbiło się bardzo niekorzystnie na moim samopoczuciu. Gorzej niż zamknięte galerie handlowe do których i tak nie chodzę 😂.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz