Strony

środa, 11 listopada 2020

Geocaching - moje kesze - skrytka jubileuszowa

 W ciągu prawie dwu lat udało mi się założyć i utrzymać 40 keszy a odkryć (prawie) 200 😁. O ostatnim w tej liczbie znalezionym więcej tutaj.

Z tej okazji postanowiłam przygotować jeszcze jedną skrytkę. 

Założone: gmina Kamionka, woj. lubelskie

Historia: do przygotowania kesza skłonił mnie fakt ponownego zaginięcia pudełka opisanego tutaj. Była to pierwsza skrytka, którą próbowałam znaleźć dokładnie 2 lata temu. DNF z powodu że kesz zniknął... Po pewnym czasie, za zgodą ownera dokonałam reaktywacji i również za zgodą zaznaczyłam skrytkę jako znalezioną. I starałam się serwisować ją regularnie. Niedawno znoeu pojawił się wpis o braku pudełka.

Obecnie, mając 40 skrytek mam dużo zajęcia z ich serwisowaniem i podjęłam decyzję nie dokonywania kolejnej reaktywacji. I tak zrodził się pomysł przygotowania identycznej skrytki w innym ale identycznym miejscu. Będzie to też jakby podsumowanie dwu moich tegorocznych serii jednocześnie "leśne ostępy" i park&grab". I tak kółko się zamyka ;).

Sam pojemnik wygląda prawie identycznie jak "bliźniak" i  jest kolorystycznie dopasowany do "bliźniaczego" hosta.Do wykonania tradycyjnie użyłam opakowania  po produkcie kosmetycznym. W formie sztyftu (jak szminki) tylko trochę większy. Więc wyjęcie logbooka i mikro ołówka (kolejny mój znak charakterystyczny) jest bardzo łatwe.

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz