Strony

wtorek, 8 grudnia 2020

Gecaching - przedmioty podróżne

Dziś o kolejnym elemencie geo -zabawy. Są to przedmioty podróżne, inaczej Travel bugs lub trackables. W dowolnej skrytce można,a umieścić przedmiot z umocowaną metalową plakietką, taką jak noszą psy przy obroży. Na niej jest wyryty kod podobny jak mają skrytki. Właściciel przedmiotu umieszcza go w wybranej skrytce i zamieszcza krótką informacje o niej, oraz wyznacza cel na kuli ziemskiej jaki chciałby żeby przedmiot osiągnął.Znalazca który zdecyduje się go zabrać z pudełka loguje go poprzez stronę www jako swój inwentarz a następnie po pozostawieniu w innym miejscu pozostawia wpis przy logowaniu online samej skrytki. A właściciel może śledzić jej drogę poprzez logi znalazców. 

Dla ciekawych dużo informacji na oficjalnym blog geocachingu.

Znalezione: Wilby, Anglia, Wielka Brytania

Historia: to na razie jedyny przedmiot podróżny jaki wzięłam ze sobą z pudełka. Nie pamiętam, czy w ogóle wcześniej gdzieś taki widziałam. Mała maskotka o imieniu Hector, która ma trafić do Petersburga. Wzięłam go ze sobą tylko dlatego, że wiedziałam, że  będą wkrótce w Anglii. A znalazłam w skrytce opisanej tutaj. I pozostawiłam w pierwszym pudełku odpowiedniej wielkości, jakie udało mi się  znaleźć po przyjechaniu do Wielkiej Brytanii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz